2011. február 1., kedd

Aki A-t ír, írjon B-t is...

Moly-társaim listáit, blogjait olvasgatva rájöttem, én is csinálok egy nem alternatív,  inkább kiegészítő listát. Szinte minden listán van egy-két könyv, amit már olvastam az őskorban és kedvet kaptam újra kézbe venni őket.

A "B"-listám:

John Steinbeck: Édentől keletre Nagy kedvenc. Senkinél nem láttam eddig

Jack Kerouac: Úton Ő sokak listáján szerepel. Kíváncsi vagyok, mit írtok róla. Nekem: LÁJK

Madách Imre: Az ember tragédiája Gimi 3-ban azt mondtam, ebből AKAROK érettségizni. Úgy lett... :)

Katona József: Bánk bán Már nem tudom kívülről Tiborc panaszát :(

Joseph Heller: A 22-es csapdája Sok éve belefogtam, akkor nem ízlett.

Stephen King: A remény rabjai A film kedvenc. Remélem, a könyvet sikerül beszerezni.  Köszi Veréb az ötletet

Carlos Ruiz Zafón: Das Speil des Engels (Angyali játszma) Ajánlották, kölcsönadták. Már csak el kell olvasni... :)


Jaj! Nagyon várom már 8-át. Még nem döntöttem, mivel kezdek. A 7-ből (A-lista) 4 már a polcomon várja a startot :)))


Addig mást olvasOK 


Üdv

6 megjegyzés:

  1. A 22es csapdája és az Úton az én B listámon is szerepel :D Meg ugye a Galaxis útikalauz mindkettőnk A listáján ott van :) Érdekessé teszik a dolgot ezek az átfedések :D

    VálaszTörlés
  2. Tudooom :)
    Bár most éppen az Édentől keletrét olvasom, mert az kell a lelkecskémnek. :)
    Galaxist elolvastam, de a Te bejegyzésed még nem mertem, nehogy befolyásoljon :D

    Húsvétig hagyom érni a dolgokat. Utána írok :D

    VálaszTörlés
  3. Rendben, várom a véleményed :D Jobb is, ha nem olvasod el addig az enyémet :D Annyit elmondasz addig, hogy ki volt a kedvenc szereplőd a sztoriból? :D

    VálaszTörlés