2011. január 27., csütörtök

MolyolOK. Juhúúú!!! :)))

Kedves Olvasó(i)m! 


Amikor olvastam erről a párbajról, rögtön tudtam: AKAROM :). 
Miért? 
- Imádok olvasni. 
- Van jó pár szerző, akiktől még semmit nem sikerült eddig elolvasnom. Valahogy nem értük nyúltam a boltban, könyvtárban, barátok, ismerősök polcain. De most itt a nagy lehetőség!
- Kíváncsi vagyok, hogy a legnagyobb mumust: írásban beszámolni, hogyan sikerül legyőzni :)


A listám: 

Günter Grass: Die Blechtrommel A magyar változatot is elolvasom, mert sajnos pont tavaly ért nagyon kellemetlen meglepetés durva félrefordítás miatt. Majd egyben írok róluk. A szabály szerint is úgy kell... :)

Janne Teller: Nichts Európa ifjúsági botránykönyve nihilizmusról, és a felnőttek értelmetlen társalgásáról (Sajnos magyarra még nem fordították le, legalábbis a gugli szerint)

Márai Sándor: A gyertyák csonkig égnek Eljön az a kor, amikor végre el kell olvasni az első Márait

Frank Herbert: A Dűne Bátyámnál láttam kiskoromban. El is olvastam, csak semmire nem emlékszem. 

Douglas Adams: Galaxis útikalauz stopposoknak Tudni szeretném, hogy miért sokkal biztonságosabb a világegyetem, ha van nálunk egy törülköző

Thomas Mann: Lotte Weimarban Egyik barátnőm olvasta régen, akkor lesznoboztam magamban. Most tudni szeretném, igazam volt-e (gyanús, hogy nem :S)

Isabel Allende: Lelkem, Ines Szerettem tőle A kísértetházat. És olyan sok volt a férfi író... :)


Köszönöm a figyelmet. A próba sikerült.

Mindenkinek jó olvasást és szurkolást kívánok! 

OK


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése